tiistai 26. helmikuuta 2013

8 asiaa minusta



Kiitos Fabulous heittämästäsi haasteesta! Ideana on siis kertoa kahdeksan asiaa, joita et ehkä vielä tiennyt minusta. Joten tässäpä tulee:

1. Olen pikkutarkka ja pidän siitä, että kotona on siistiä ja puhdasta. Siivoaminen ei kuitenkaan kuulu lempipuuhiini..pieni dilemma siis. Inhokkikotitöitäni ovat imurointi ja silittäminen.

2. Olen varsinainen kotihiiri ja viihdyn hyvin kotona myös yksin. Keräilen Juicy Couture -veluurioloasuja, joita kaapissa taitaa tällä hetkellä olla 9 kappaletta. Hengailen niissä aina kotona, mukavampaa asua ei olekaan!

3. Vaikka yleisesti ottaen viihdyn kotona, rakastan matkustelua ja lähes aina suunnitteilla onkin seuraava reissu. Olen ehtinyt käymään noin 40 maassa, mutta paljon on vielä nähtävää. Lempimatkakohteitani ovat Italia, USA sekä Arabiemiraatit.

4. Olen kesäihminen ja Suomen talvi on minulle aivan tuskaa! Kaikkeen tottuu..joopa joo.

5. Olen yökukkuja ja huono nukkuja. Täydellisesti pimentävät pimennysverhot sekä korvatulpat ovat minulle elintärkeitä.

6. Meillä toimii sama kaava niin sisustamisessa kuin matkailussakin; minä ideoin ja teen ehdotelman, jonka mies sitten hyväksyy (tai hylkää..) Olen näissä asioissa meistä se tarkempi ja vaativampi osapuoli.

7. Olen totaalisen hurahatanut luonnonkosmetiikkaan ja vaihtanut myös kaikki kodinpuhdistusaineet ympäristölle ja ihmisille turvallisiin vaihtoehtoihin. Jos saat käsiisi kirjan "Totuus kosmetiikasta", suosittelen lukemaan.

8. Ripaus luksusta ei koskaan ole pahitteeksi. Pyrin tuomaan sitä niin kotiin kuin reissuillekin. Minulla on pakkomielle ihaniin, ylellisiin hotelleihin.

Käykäähän kurkkaamassa upeaan Fabulous Things -blogiin, josta tämän haasteen sain, jos se ei vielä ole tuttu.

Siirrän haasteen eteenpäin seuraaville blogeille, ellei se ole vielä teillä kiertänyt:

With A Hint Of Luxury
White & Fresh
OmaDeco by J
Beauty of Life

2 kommenttia:

  1. Ooh, kiitos. Et arvaa, olen juurikin tekemässä tätä kyseistä haastetta. :D

    VastaaPoista
  2. VOIH, kaunis kiitos tästä sinulle! :):)

    Olipa kiva lukea sinusta! Saa vähän enemmän tietoa kirjoittajasta!! <3 <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!