torstai 21. helmikuuta 2013

Myöhäisillan tähtihetki

Tätä perhettä seuratessa oma elämä tuntuu jokseenkin rauhalliselta. Olen kuitenkin totaalisen koukussa ja tekisi kovasti mieli saada käsiin uusimpien tuotantokausien jaksot, parempaa viihdettä ei olekaan! Siskosten pukeutumisen lisäksi seuraan silmä kovana sarjassa vilahtavien talojen sisustusta ylellisine makuuhuoneineen ja jättikeittiöineen..minussa taitaa asua pieni jenkki.

Vanhat kunnon Kivi-tuikut tuovat tunnelmaa tv-tasolla, mutta ruokapöydällä komeilee uusi kaksikko, josta lisää myöhemmin.



Tein pientä evästä luomulaatuisen rooibos-hunajateen sekä kaurakeksien ja muutaman namin muodossa. Ja ei kun DVD pyörimään!

Oletteko te seuranneet tämän värikkään perheen elämää? Kuka on sinun suosikkisi Kardashianin klaanista?

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mä en osaa päättää! Kourtney on kyllä hyvä tapaus :)

      Poista
  2. HEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Siis nyt kyllä, mul meni ihan kylmät väreet!!HIHIIH! Mistä olet LÖYTÄNYT nuo! Asuessani Jenkeissä seurasin Kardashian klaania viikoittain!!! :)) Olin ja olen koukoussa!!

    Mistä ihmeestä löysit nuo! Haluaisin kaikki tuotankokaudet itselleni!!

    YESYES! Myönnän, im hooked :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koukuttavaa materiaalia todellakin! Olen tilannut Amazon.uk:sta ja jonkin taisin löytää myös cdon.com:sta. Harmittaa kun tänne takapajulaan ei oikein ole muuta keinoa saada näitä kuin metsästämällä netistä.

      Poista

Kiitos kommentistasi!