perjantai 22. maaliskuuta 2013

Asusteidea kesäksi

Minulla oli joskus kova ihastus makeanvedenhelmistä tehtyihin rannekoruihin ja niitä olikin korulaatikossa monissa eri väreissä. Osasta olen jo luopunut, mutta sievoisen kokoelman olen onneksi säilyttänyt. Kaivoin rannekorut laatikon uumenista ja totesin niiden olevan täydellinen asuste kevään ja kesän asuihin. En osta juuri koskaan rihkama- / pukukoruja, vaan mielummin aitoja. Vaikka nämä helmet eivät niitä arvokkaimpia olekaan, ovat ne kuitenkin luonnonhelmiä.

Iso röykkiö ranteessa on näyttävä, mutta voihan näitä käyttää vaikka vain pariakin kerrallaan.

 
Myös näitä hieman isompia Snö of Swedenin helmirannekoruja minulla on muutama ja olenkin onnistunut kalastelemaan niitä aleista. Näitä tykkään käyttää yksi kerrallaan.
 
Tämänhetkinen suosikki taitaa olla tämä hennon vaaleanpunainen  namu.

6 kommenttia:

  1. Tosi kauniita rannekoruja! Minulla on tuollainen Snön harmaa koru, mutta voisin kotiuttaa nuo ihanat pastillisävyt vaikka heti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan tuli kyllä kesäinen olo näitä hypistellessä :)

      Poista
  2. Hei, onpa hauskaa itsekin olen ihastunut helmikoruihin, enimmäkseen minulla on helminauhoja makeanvedenhelmistä, eri väreissä, strasseilla ja ilman, on pienistä ja suurista helmistä ja jokunen vähän parempilaatuinenkin. Tuo Snö:n koru on kaunis, onko siinä 10 mm helmet, vai suuremmat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, helmet ovat kyllä ihania! Tarkistin oikein mittanauhan kanssa ja noissa Snö:n koruissa on noin 15mm helmet.

      Poista
  3. Ihania! Täällä kanssa rakastetaan helmiä. Nuo pastilliset ovat niin upeita ruskettunutta ihoa vasten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Vielä pitäisi se rusketus hankkia ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!