torstai 21. maaliskuuta 2013

Väriä olohuoneessa


Olen seurannut mielenkiinnolla monissa blogeissa valloillaan olevaa keväisten tehostevärien pohdintaa ja siinä sivussa miettinyt omankin kotimme valmistelemista lämpimämpään vuodenaikaan. Aivonystyröitä on kuulkaa hierottu enemmän kuin uskottekaan ja luulen, että olen päässyt asiassa lopputulokseen.







Meidän kodissamme ei ainakaan juuri nyt ole värien aika mitä tulee tekstiileihin, tuikkukuppeihin sekä muihin vastaaviin esineisiin. Sen sijaan väriä ja eloa saavat tuoda kauniit kukat, mutta niissäkin liikutaan varovaisesti valkoinen-vaaleanpunainen -akselilla. Siirsin aiemmin pukeutumishuoneessa olleen orkidean olohuoneeseen ja mielestäni se sopii tänne oikein hyvin. Kukissa ja pääsiäismunissa on minulle väriä riittämiin. Vähän taisin huijata itseäni kun edes harkitsin lisävärien tuomista kotiin jossakin muussa, näkyvämmässä muodossa :)

Riviera Maisonin minicooleri on mitä mainioin pari orkidealle.

13 kommenttia:

  1. Teillä on niin tyylikästä, ettei lisäväreille ole tarvetta. Kukilla väriä saakin sopivasti pienen ripauksen.

    Itsestäkin alkaa tuntua, ettei tehostevärit ole mun juttu, vaikka niitä epätoivoisesti olen yrittänyt kotiimme ujuttaa.=)Mutta postissa odottaa vielä paketti, jossa on pinkkiä. Sen jälkeen luovutan.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo luulen, että tällä omalla polulla jatketaan, se kun tuntuu kaikkein parhaimmalta! Jännitän sun paketin sisältöä :

      Poista
  2. Aah, oikein ihanan hillitty tunnelma jälleen, kaunis kukka kauniissa coolerissa :)Minäkin kävin äsken pääsiäiskoristeita etsiskelemässä ja löysin Prismasta hopeisia pikkupupuja ja pieniä hopeisia koristemunia :) Mukaan tarttui myös kolme tuoksuvaa valkoista perunanarsissia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oi ihanilta löydöiltä kuulostaa! Hopeiset koristeet sopisivat meillekin :) Ja narsissien pitää tosiaan olla valkoisia ;)

      Poista
    2. Mullekin niitä hopeisia pupuja ja munia! =D Voi kun ehtis käydä Prismassa.

      Poista
  3. Uutena lukijana täällä :)

    Tuo minicooler on kyllä hieno ja kiva idea laittaa orkidealle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mukaan :) Kiva, että olet löytänyt tänne. Minicooleri on kyllä mainio kapistus moneen juttuun, suosikkini se on kyllä juuri tässä orkidean parina.

      Poista
  4. Ihan samaa mä olen funtsinut ja tullut juurikin tuohon samaiseen johtopäätökseen. :D
    Hyvä me.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä me :) Mitäs sitä väkipakolla väriä tunkemaan jos ei tunnu omalta. Voi ihailla muilla :)

      Poista
  5. YEY! Mulla on ollut Orkidea elossa nyt parisen kuukautta! :):) Olen niin ylpeä itsestäni!!

    Kaunista !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, ihanko kukkiikin vielä? Mulla oli kanssa viime vuonna yksi varsinainen kestoyksilö, joka porskutti yli 6kk kukkineen päivineen! Mutta edelleenkään en ole onnistunut saamaan ainuttakaan orkideaa kukkimaan uudelleen, vaikka olen kuinka hoitanut ohjeiden mukaan :( Niitä pelkkiä rankoja on katseltu useamman kuukauden ja mitä saa palkinnoksi? Ei kukkia, vaan koko kasvi on sitten kupsahtanut.

      Poista

Kiitos kommentistasi!