perjantai 5. heinäkuuta 2013

Ballerinoja

Tein rapakon takaa parit ballerinaostokset ja täytyy sanoa, että ainakaan valikoimasta ei ostopäätös olisi voinut jäädä kiinni. En ole aiemmin omistanut Tory Burchin ballerinoja, mutta ne kiinnostivat kovasti, sillä niitä on niin paljon kehuttu. No kuinkas kävikään. Kaikkein suosituimmat Reva-ballerinat eivät omaan jalkaani sopineet sitten alkuunkaan, vaan tuntuivat kankeilta ja ehkä hieman kapeilta. Ehdin jo ajatella, että tämä merkki ei ole minua varten, mutta onneksi kuitenkin sovitin vielä muutaman muunkin mallin ystävällisen myyjän avustuksella ja löysin tämän omaan jalkaani sopivan parin!

Toiset ballerinat ostin Cole Haanilta, jonka myymälässä oli jäljellä juuri minun kokoani nämä söpöt kultaiset yksilöt. Ne ovat todella mukavat jalassa ja sopivat käytettäväksi lähes minkä kanssa tahansa. Molemmat ballerinat ostin Sawgrass Mills -outletista.

Yritän pysytellä pois ballerina-aleista, mutta olen silti sortunut selailemaan nettikauppojen tarjontaa. Mikäli sinä harkitset vaikkapa ballerinojen hankkimista, kannattaa hyödyntää Spartoon heinäkuun alekoodit. Ballerinavalikoimaan pääset tästä*.

SPTKESA1
10% vähintään 80e ostoksista koodilla  
Käytä koodi

SPTKESA15
15% vähintään 100e ostoksista koodilla 
Käytä koodi

SPTKESA2
20% vähintään 150e ostoksista koodilla  
 

2 kommenttia:

  1. Mahtavat ballerinat olet ostanut, itse olen käyttänyt baltsuja jo muutaman vuoden arkikenkinä, niiden on oltava ehdottomasti pehmeät, nahkaa ja mukavat jalassa, minulla on myös yhdet TB-ballerinat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mukavuus on todella tärkeää :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!