torstai 22. elokuuta 2013

Tekstitaulut: Jei eller nej?





 
Kuva pinterest.com


En ole oikein osannut päättä mitä mieltä olen tekstitauluista. Yhtään meillä ei ole vielä ollut, mutta aina tietyin väliajoin palaan niitä katselemaan netistä. Tässä saattaa olla taas yksi tuote, josta on vähän mennyt maku, sillä näitä on näkynyt todella monessa blogissa.

Kamppailen aika usein itseni kanssa yrittäen muodostaa oman mielipiteeni välittämättä siitä, että jokin tuote on paljon esillä. En kuitenkaan ole varma, kuinka paljon se minun mielipiteeseeni vaikuttaa. Todennäköisesti jonkin verran, eikä yleensä positiiviseen suuntaan. Tämä on toisaalta harmi, mutta uskon, että opin seuraamaan yhä selkeämmin omaa makuani kun joudun näitä asioita pohtimaan. Mitä mieltä siellä ollaan tekstitauluista?

16 kommenttia:

  1. Tämän tytön ovat tekstitaulut vieneet mennessään, juuri pari päivää sitten teetätin netissä muutamat julisteet ja nyt odottelen sormet syyhyten että pääsen niihin valkkailemaan kehyksiä :) Terese Senn erholtin taulut ovat omasta mielestäni vähän menneen talven lumia, niitä on näkynyt niin paljon eri blogeissa että olen saanut jo pienehkön yliannostuksen! :D Heh, olipa hassua katsoa tuota vikaa prada marfa kuvaa kun nään suoraan edessäni seinällä sellaisen! ;D Se on kyllä ihan lemppari <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sulla tosiaan on toi Prada taulu, oliko sekin teetetty? Muistelen, että näin olisin lukenut. Siinä on jollain tapaa sitä jotain!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin onhan näitä kieltämättä jo aika kauan saanut katsella :)

      Poista
  3. Musta tekstitaulut on ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ehkä ole löytänyt vielä sellasta, jonka teksti kolahtais täysillä :)

      Poista
  4. Tykkään tekstitauluista ja tuollaisen Pradan huolisinkin heti itselleni, mutta laadukas Prada taulu on mielestäni aika hintava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, Prada-taulun hinnat eivät ole edullisimmasta päästä. Mutta siinä on jotain kivaa, vaikkei se ehkä varsinaista sanomaa sisälläkään samoin kuin monet muut tekstitaulut.

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Mä en oaaa päättää, vaikka kuinka pähkäilen :) Ehkä se täydellinen ei vaan ole osunut kohdalle.

      Poista
  6. Olen monta kertaa aikonut näitä hankkia, mutta ehkä eivät kuitenkaan ole mun juttu. Lastenhuoneisiin voisin laittaa jotain lapsellisia tekstejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on juupas-eipäs keskustelu vieläkin meneillään :)

      Poista
  7. Itse tykkään tekstitauluista, mutta ymmärrän kyllä pointtisi. :) Mikäköhän hitti nousee seuraavaksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mene ja tiedä, jännä tosiaan nähdä mitkä jutut nousevat esim. tulevan syksyn ja talven aikana pinnalle :)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Mulla vielä(kin) puntari jatkaa kiikkumista :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!