tiistai 8. lokakuuta 2013

Suosikkituoksu



Kuten muussakin kosmetiikassa, olen vaihtanut myös tuoksut "ekompiin" versioihin. Minulla on taipumusta saada päänsärkyä muutenkin tavallisista hajuvesistä, joten en koe, että olisin joutunut luopumaan mistään. Hajuvettä suihkutetaan useimmiten suoraan iholle, joten ajatus luonnollisista aineista koostuvasta tuoksusta kiehtoo. Itse teen kuitenkin usein niin, että suihkautan tuoksua ilmaan ja kävelen pilven läpi.


Tämän hetken ehdoton suosikkini on Love & Toast -sarjan Honey Coconut -tuoksu, joka on oiva valinta kookoksen ystäville. Sarjalla on myös muita tuoksuja kuten Paper Flower, Mandarin Tea ja Pomme Poivre, eikä niitä ole hinnalla pilattu: 100ml pullo maksaa noin 36€. Tuoksut eivät sisällä synteettisiä hajusteita, vaan tuoksu tulee eteerisistä öljyistä. Tuotteita ei myöskään ole testattu eläinkokein. Love & Toast valmistaa muutakin kosmetiikkaa ja minulla onkin käytössä myös heidän herkulliselta tuoksuvia käsi- sekä vartalovoiteitaan. Tuotteita voi tilata mm. TÄÄLTÄ*. Onko Love & Toast sinulle tuttu?

6 kommenttia:

  1. Ei, mutta alko kiinnostaa :))) Mä rakastan kookoksen tuoksua!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tykännyt tosi paljon tän sarjan kaikista tuotteista mitä oon kokeillut, suosittelen :) Ja kookos on niin herkullinen tuoksu!

      Poista
  2. En oo kuullutkaan ko. merkistä, äkkiä katsomaan..kiitos siis vinkistä! =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!