torstai 19. joulukuuta 2013

Talvi-ihon parhaat kaverit

Nyt käsi pystyyn, kenellä on ongelmana kuivat kintut, joihin mikään voide ei tunnu tarpeeksi kosteuttavalta? Kosteusvoiteen levittämisen jälkeen minun sääreni ovat nimittäin jo parin tunnin kuluttua olleet hilseilevät ja sen näköiset, kuin niihin ei koskaan olisi levitettykään mitään voidetta. Olen myös käyttänyt kuorintaa säännöllisesti, joten kuollut ihosolukko on kyllä poistettu.

Olen kokeillut kaiken mahdollisen, joten minulla on aika hyvä tuntuma siitä mikä toimii ja mikä ei. Edes kookosöljy ei tätä ongelmaani ole ratkaissut. Aikoinani käytin The Body Shopin vartalovoita, joka toimikin ihan hyvin. Sittemmin kun olen siirtynyt luonnonkosmetiikkaan, en ole enää edes harkinnut kyseisiä tuotteita, niissä kun ainesosat eivät ole sieltä luonnollisimmasta päästä.



Muistelin, etten viime talvena kovienkaan pakkasten aikaan kärsinyt samasta ongelmasta kuin nyt olen koko syksyn kärsinyt. Aloin kaivelemaan muistiani, mutten millään keksinyt mitä tuotetta käytin viime talvena. Yhtäkkiä tajusin kuitenkin tutkia sähköpostini vuoden takaa ja sieltähän löytyi nettikaupan tilausvahvistus, jossa oli iso kasa kosmetiikkaa.



Ja voi minkä pelastuksen olenkaan kokenut! Nature's Gate Hemp Lotion on aivan loistava! En ilmeisesti osannut arvostaa sitä viime talvena tarpeeksi, mutta niinhän se on, että kun jotain menettää sen arvon vasta ymmärtää. Nyt olen saanut kosteutetun ihon takaisin ja suosittelen voidetta erittäin lämpimästi. Tuoksukin on jännällä tavalla kivan jouluinen. Purkki on suuri ja vaikka postimaksuja tuleekin päälle niin se on joka pennin arvoinen. Tuotetta voi tilata täältä.




Toinen tuote, jota ilman en voi elää on  66°30 -sarjan Purity Cycle kuorintanaamio kasvoille*. Tätäkään en voi hehkuttaa tarpeeksi. Takaan, ettet pety ja olet koukussa jos kerran kokeilet. Koostumus on hienojakoinen, mutta ah niin tehokas! Joudun hillitsemään itseni, että saan pidettyä käyttövälin kokonaisessa viikossa.

Toivottavasti näistä vinkeistä on teillekin hyötyä!

6 kommenttia:

  1. Voi tuo voide kuulostaa just siltä mitä täällä kaivattaisiin! Kaikki on kokeiltu ja epätoivo iskee kohta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla se ainakin on toiminut todella hyvin! Tätä pitää olla aina kaapissa <3

      Poista
  2. Kiitos vinkistä, täytyy hankkia. Mulla on kans aivan hilseilevät sääret, käsivarret ei ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä, toivottavasti saat tästä avun! Mulla sama juttu, jalat vain kuivaakin kuivemmat, mutta käsivarret ihan ok.

      Poista
  3. Moi, tota Nature's gaten rasvaa kannattaa tilata iherbistä! Maksaa alle 9 dollaria ja postit vain 4 dollaria :) http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Hemp-Moisturizing-Lotion-18-fl-oz-532-ml/6189#p=2&bid=NAG&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=natures%20gate&rc=100&sr=null&ic=39

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hyvä vinkki! Olen kyllä tilannut muuta iHerbista, mutten tätä. Taitaa tosiaan tulla edullisemmaksi sitä kautta :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!