lauantai 11. tammikuuta 2014

Amerikkalaisia unelmia

Minulla on selvästi menossa amerikkalainen sisustuskausi. Olin jossakin vaiheessa jo menossa enemmän skandinaaviseen suuntaan (ainakin ajatuksissani), mutta kyllä se nyt taitaa niin olla, että se kaikkein pelkistetyin tyyli Artekeineen ja tanskalaisvaikutteineen ei ole minun juttuni. Heitän toistaiseksi hyvästit ainakin unelmilleni String Pocket -hyllystä*. Ihailen niitä kyllä toisten kotona. Nämä samat amerikkalaiset ajatukset pulpahtelevat aina välillä pinnalle enkä saa niitä katoamaan. Mutta miksi pitäisikään?




Kollaasissa on muutamia asioita, joilla jenkkiläistä tyyliä saa tuotua myös omaan kotiin. En halua kotiini maalaisromanttista ilmettä tai liikaa bling-blingiä, joten tasapainottelu oikeanlaisten elementtien välillä on tarkkaa puuhaa. Tyyli, johon olen mieltynyt tällä hetkellä, taitaa olla Amerikka meets hotel, tai jotakin sinne suuntaan. Mielestäni sisustustyyli voi olla ylellinen ja tyylikäs olematta kuitenkaan yliampuvan rönsyilevä. Siinä minulle tavoitetta. Seuraavaksi onkin luvassa katsaus meidän kotimme amerikkalaistyylisiin juttuihin. Kontrastien kanssa minulla on kyllä vielä tekemistä, sen verran jumissa olen vaaleisiin sävyihin.

BONUS: Päästäksesi fiilikseen kurkkaa Kim Kardashianin vanha talo tästä ja Kardashianien Miamin vuokratalo tästä.

6 kommenttia:

  1. Tuollainen amerikkatyyli viehättää minuakin tällä hetkellä enemmän kuin pelkistetympi skandityyli. Mutta tykkään myös siitä rönsyilystä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo joku siinä on, että pitää olla hieman muhkeutta ja mahtipontisuutta skandinaavisen askeettisuuden sijaan. Rönsyilykään ei ole pahasta, kunhan se pysyy edes jonkinlaisessa hallinnassa ;)

      Poista
  2. Täällä ilmoittautuu kans yksi amerikkalaistyylin ehdoton kannattaja! Tykkään niin hulluna heidän muhkeista muodoistaan. Nyt on ollu pakko kattoo kaunareitakin telkkarista ja seurailla lähinnä taustalla pyöriviä sisutuksia, jostain syystä ei oo kauhean vaikeaa pysyä juonessa mukana vaikka ei ihan täysillä asiaan keskittyisikään! Tykkään niin sun tyylistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo, pitääkin kattoa Kaunareita! Hyvä idea! Mä ihailin sulla niitä Kyllitädin lakanoita, pitääkin vielä perehtyä tarkemmin jos vaikka omaankin kotiin sais :)

      Poista
  3. Ihania sisustusjuttuja!:) olisipa vain isompi koti ja enemmän rahaa niin voisi toteuttaa vaikka mitä sisustusunelmia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua tuntuu vaivaavan jatkuva sisustuskuume, eikä se ota loppuakseen :) Kyllähän onneksi pienempäänkin kotiin saa kivaa tunnelmaa vaikka kynttilöillä ja muilla edullisilla jutuilla :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!