perjantai 17. tammikuuta 2014

Torkkupeiton alla

Täällä podetaan pientä kurkkukipua ja ollaan odottavalla kannalla iskeekö kunnon flunssa. Siitä onkin jo lähes pari vuotta kun viimeksi olen ollut kunnolla kipeänä. En ole talvi-ihminen ja aika helpolla olenkin päässyt tähän asti, mutta nyt ne pakkaset sitten tulivat myös tänne etelään ja minä sitten kylmetyin. Ei yhtään kivaa!


Olen juonut paljon Pukka yrttiteetä* sekä sekoitellut Echinaforce-uutetta* veden joukkoon. Otinpa tuossa pari ylimääräistä C-vitamiinitablettiakin*. Olen linnoittautunut sohvalle kaukosäätimien kanssa ja katsellut rästiin jääneitä tallenteita boxilta. Ohjelmassa on ollut muun muassa Malliduunarit sekä Cameron Diaz -dokkari.

Seurana on myös sisustuslehtiä, joita olen vähän säästellyt pahan päivän varalle. Nyt on siis oiva aika katsella kauniita kuvia ja yrittää unohtaa kurja olotila. 

Mukavaa viikonloppua kaikille joka tapauksessa!

2 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista tai vielä mieluummin ei kipeäksi tulemista ollenkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Täytynee pysyä vällyjen välissä ja toivoa parasta.

      Poista

Kiitos kommentistasi!