tiistai 25. maaliskuuta 2014

Korkojen kopinaa

Olen kovasti mieltynyt nudeihin korkokenkiin. Ne sopivat lähes kaiken kanssa ja antavat vaikutelman pidemmistä jaloista. Muutama lisäsenttikään ei itselleni ole pahitteeksi, omasta takaa kun niitä on vain vähän yli 160. Tein Zalandolle* tilauksen ja kahdet neljästä parista osuivat nappiin. Ensimmäiset, jotka pidin tilauksesta ovat nämä Pier Onen nahkakorkkarit*. Lesti on erittäin hyvä ja kenkä tuntui siltä, että se todella muotoutuu jalkaan ajan kanssa.



Samoin Tamariksen yksilöt* osoittautuivat hyvin istuviksi. Ne ovat väriltään hieman tummemmat ja vastaavat vielä paremmin omaa ihon sävyäni. Pääsivät siis minun kenkähyllyyni.

Lisäksi kokeilussa olivat nämä Eden-merkkiset kengät*, joista kyllä muuten tykkäsin tosi paljon, mutta koko 37 oli  todella reilu. Minulla on kuitenkin pieni epäilys, että 36 olisi hieman nafti jalkaani. Kokeilin myös näitä Buffalon lakeeripintaisia korkokenkiä*, mutta ne olivat hieman liian kapeat minulle, joten palautukseen lähtivät.

Nudet kengät menevät hyvin niin arjessa kuin juhlassakin, saapi nähdä milloin pääsen niillä kopsuttelemaan :) Löytyykö teidän kaapistanne nudet korkkarit?

2 kommenttia:

  1. Tyylikkäitä ovat. Mulla on melkein ainoastaan mustia korkkareita. Ehkä joskus vois ostaa jotain muutakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut, että nudet ovat varsinkin kevät- ja kesäaikaan aivan yhtä monikäyttöiset kuin mustatkin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!