tiistai 20. tammikuuta 2015

Välipala

Olen tällä hetkellä aivan koukussa tähän makoisaan välipalaan. Ja oikeastaan se toimii mainiosti myös terveellisenä jälkkärinä!

Olen aina tykännyt luonnonjugurtin mausta, eikä herkkujen tarvitse mielestäni olla äkkimakeita. Pienenäkin tykkäsin syödä bulgarian jugurttia, joten makuni on säilynyt samana näihin päiviin.

Tähän simppeliin nautintoon ei tarvita kuin luomu pensasmustikoita ja Valion lohkeavaa luonnonjugurttia. Ostin mustikoita ison säkin pakastimeen, joten niitä on kiva käydä sieltä aina ammentamassa kun mieliteko iskee. Tykkään syödä mustikat jäisinä eli laitan ne suoraan pakastimesta kippoon ja päälle jugurttia. Nam!

4 kommenttia:

  1. No he,i sit mulla on sulle hyvä ohje! Kokeilin kesällä Palmassa...
    http://www.familyfreshmeals.com/2013/05/frozen-yogurt-covered-blueberries.html
    ja noi mustikat voi siis laittaa jääpalamuotteihin pakastimeen jäätymään
    -La tua sorella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noihan on varmaan namskuja! Mutta kestääkö hermo dippailla jokaista yksitellen :D Ehkä innostun kokeilemaan!

      Poista
    2. Ei tartte dipata! Mulla oli sellasia isoja pensasmustikoita, laitoin aina yhen yhteen pieneen jääpalamuottiin (mulla oli sydämenmuotonen) ja sit siihen vaan kauhotaan jogurtti päälle, ei mee hermot ja ei mee kauaa valmistaa ;)

      Poista
    3. Aivanaivanaivan, no sittenhän se on helppo!

      Poista

Kiitos kommentistasi!