sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Astiatäydennys

Tavoitteeni on kerätä astiastoomme ainakin täysi tusina sen eniten käytettyjä osia. Jostakin syystä selkäpiitäni karmii pelko siitä, että juuri tämä mallisto lopetetaan ennen kuin olen ennättänyt täydentämään sitä tarpeeksi.



Astiastomme on Villeroy & Bochin Cellini, jota olen kerännyt jo muistaakseni 5-6 vuotta. Se jäi hiljattain pois Stockmannin valikoimasta, mikä sai minut taas varpailleni. Olen kuitenkin rekisteröitynyt Villeroy & Bochin kätevään saatavuuspalveluun, jonka kautta minulle tulee tieto, mikäli kyseistä sarjaa ollaan lopettamassa. Näin jää vielä peliaikaa hamstrata puuttuvia osia. 

Olen astioiden suhteen tarkka enkä halua kaappeihimme pyörimään sen seitsemää eri sarjaa, vaan tykkään pitää linjan yhtenäisenä ja keskittyä vain tähän yhteen. Meillä ei myöskään ole erillisiä arki- ja juhla-astiastoja (ainakaan tällä hetkellä) ja se on toiminut hyvin. Mielummin nautin siitä kauneimmasta ihan arkenakin.


Minulla sattui olemaan alekoodi Porzellantreff -nettikauppaan, joten hyödynsin sen ja tilasin muutamia mukeja sekä kahvikuppeja. Ne saapuivatkin mukavasti ihan kotiovelle asti.

Poikkeus vahvistaa säännön; onhan meidän kaapissa edelleen myös mm. nämä jättikokoiset GANT:n teekupit, jotka ovat vilahdelleen blogissakin useaan otteeseen, mm. täällä.

2 kommenttia:

  1. Aaah miten ihana ja harmoninen astiakaappi <3 Silmä lepää!!! Rakastan astioita ja erilaisten kattauksien luomista! Itse olen kans tosi tarkka astioiden kanssa ja en mielelläni eripareja kaapeissa säilyttele x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä, munkaan silmät ei kestä kovin hyvin värien ja sarjojen sekamelskaa astiakaapissa :) Kattauksia on ihana tehdä, mutta täytyy tunnustaa, että teen niitä aivan liian harvoin...

      Poista

Kiitos kommentistasi!